Trust me, I am an engineer

Hat technológia, amely megváltoztathatja a világot

2016. november 07. - Annamária Árvai

vilag.jpg

Mielőtt a technológia a ma tapasztalható sebességbe kapcsolt volna, úgy tűnt, akár egy áttörés önmagában is megváltoztathatja a világot. Legyen szó akár a ’70-es évek miniszámítógépeiről, a ’80-as években a PC-kről vagy az internetről a’90-es években, ezek az egyedi alkotóelemek nagy szerepet játszottak abban, ahogyan a világ fejlődött, és amilyenné vált. Azonban a továbbiakban már nemcsak egytechnológia lesz a felelős a világ megváltoztatásáért, hanem hat: a felhő technológia, a digitális munkaerő, a fogyasztói tapasztalat, a szolgáltatások hálózata (Internet of Services), a folyamatos szállítás és az új operatív modellek.

Ismerjük meg közelebbről ezt a hat fontos alkotóelemet:

Felhő technológia: A felhőt tárolás céljából fejlesztették ki. Napjainkban számos cég használja a szolgáltatást, hogy lépést tartson a legújabb innovációkkal, illetve hogy csökkentse a szükséges IT-alkalmazottak számát. A felhőszolgáltatók hatalmas összegeket fektetnek be hálózataik és adatközpontjaik biztonságának növelésébe.

Digitális munkaerő: Olyan okosrendszereket és robotokat értünk ez alatt, amelyek bemutatása jelenleg is világszerte folyik. Ezek a hatékonyabb szolgáltatásnyújtás révén számos munkakörből kiszorítják az embereket. Becslések szerint az elkövetkező tíz év során 22 millió munkahely szűnik meg a digitális automatizálás miatt. Először ez a hívóközpontokat, illetve a repetitív munkát végző dolgozókat érinti majd.

Fogyasztói tapasztalat: Egy sikeres üzlet középpontjában mindig az ügyfelek állnak. A vevők manapság azonnali hozzáféréssel rendelkeznek számos termelési információhoz és visszajelzéshez, továbbá eljuthat hozzájuk a többi ember fogyasztói tapasztalata. A közösségi média térhódításának köszönhetően gyakran ezen a felületen panaszkodnak az emberek először a fogyasztói tapasztalataikról. Így kiemelkedően fontos, hogy a cégek mindent elsőre jól csináljanak.

A szolgáltatások hálózata (Internet of Services): A Cisco előrejelzése szerint 2020-ra több, mint 50 milliárd eszköz fog csatlakozni az internetre. Az internethasználat révén a termékek szolgáltatásokká változtathatók, és néhány szoftverszállító már most ebbe az irányba tart.

Folyamatos szállítás: Manapság számos cég folyamatos szállítással frissíti és javítja termékeit, és nem váratja meg ügyfeleit az alkalmazások vagy frissítések egyszeri kiadásával. A folyamatos szállítással mindez a vállalat igényei szerinti gyakorisággal végezhető el.

Új operatív modell: Az új IT operatív modellt ma már közvetlenül olyan szolgáltatók nyújtják, amelyek minden üzleti igénynek képesek megfelelni. Az IT esetében ki kell elégíteni az innováció, a rugalmasság, a gyorsabb szállítási idők és az integrált rendszerek területén az igényeket.

(Forrás)

 ***
Ha Te is kreatív, kihívásokkal teli mérnök állást keresel minőségi munkáltatónál, jó helyen jársz, mert a Schönherz Bázis épp azért jött létre, hogy Neked segítsen!

Gyere, nézz szét aktuális állásaink között!

A bejegyzés trackback címe:

https://bazis.blog.hu/api/trackback/id/tr8311938905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása